Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, February 12, 2009

Award From Miss Cerry Berry :)

Salam..hi morning to ulls..hehehe...i'm very heppy coz..bila on blog hr ni..terus jer terbc kat shout box dpt award dr miss cerry berry..very2 heppy lorh..tp de plak syarat yg kn aku buat...okies takpe..akn ku usahakan...heheh thank you so much to miss cerry berry...kat bawah ni die punyer award n syarat yg aku kn wat..heheh see ha..

1. anda mestila tepek dan wat satu p0sting ttg award nih..
2. sertakan bersama 5 sbb mengapa anda sudi mnjd f0ll0wer ku..hehe
3. sila inf0rm kpd ku sekiranya anda dh siap m'p0sting ttg award nih..



1 ) Okies award tuh aku dah tepek kat aku punyer blog n dah letak gam uhu,gajah..gam kayu..gam cermin pon termasuk sekali..hahahah

2) 5 sebab kenapa aku jd follower blog miss cerry berry :-
  • Sebetulnye...sebenar2nyer..dan tulus dr hati sanubari..(eceh2 ayat tak hengat) blog die comel bangat..so sweet.
  • keduanya, sb miss cerry berry dah jd follower aku jd aku pon dengan berbesar hati follwow die...so fair la kan..
  • i love her blog very much..hahah(takde kaitan dgn first reason ha)
  • ape lagi ek..suke dangan miss cerry berry coz die cute sgt..hahaha
  • saje2 nak follow die..heee...suke bc die punyer blog kan...so tiap2 hari aku lalu blog die..sonok lalu lalang wat semak kat ctu...jgn marah ar..

3).....pon..pon...pon...Miss cerry berry sy dah tempek award nih...(dgn nada terjerit2)

with love:-)

2 comments:

Nazifa said...

uikkssss...cik cumel..
ku dgr kam0 memanggil2 namaku...hehehe

wawawa..puji lebey2 nih mau ku blanje ais krim ek..ke nk l0lip0p...sile pilih salah satu shj yek..kerna hnya 20sen diperuntukkan utk pujian kam0...
huahuahua....

thanks ek cik cumel...
bl0g kam0 pn akn sntiasa mnjadi tmpt persinggahn ku nnti...
sile jgn muak mlihat ku slalu lalu lalang wat semak kat sni yek...
hehehehe...

keep in t0uch sweetie~~~~
:)

Unknown said...

hehehe...takper2..lau 20 sen jd peruntukan..akn ku pilih atau..hahahah