Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, February 19, 2009

Kisah kau dan aku

hi...skang aku ngah dgr lagu permaisuriku by jayjay..ahakss....bes lg tuh...feeling la gak kan...slm aku memblog nih, aku tak pernah bua en3 tuk my hubby..hehehe..acctly aku bukan tak penah n tk terlintas nak buat en3 khas tuk die but,,,seganlah..heheh
yup..jgn slh fhm k...aku bukn malu nak tunjuk my hubby tp yer la..mulut mnusia nih..kiter tak tau kan..tp skang aku taknak fikir pasal org len,,sb mnusia nih tak sah lau takde rase jeles, rase hasad dengki rase nak ngumpat org yg die tak suke, suke2 ht die jerk nk kutuk org len..kite tk de hak nak judge org len, melainkan DIA sahaja..korang fahamkan wat i means rite now..

hoyeyy...
aku rase rmai dah knl my hubby rite???he's not a hensem guy but he's realy love me..hope smp bila2 lah..aku knl die dah lm almost 6 years,,but kiteorg br jerk declare..aku knl die since blaja dulu...2003
even aku tau die suke aku, tp aku taknah nak bg die chance, teruk kan,,hehehe
tp atas kesabaran die, i decide to approve him..
yup dulu pernah declare almost 5 month we broke..
1 year we all lost contact, bukan lost acctly, tp masing2 tk nak mulakan, egois..
Hurm..ego msg2 tinggi melangit, taknak mengalah lansung, tp ht ppaun, cpt sgt lembut..aku yg mulakan,memberanikan diri mengkontak die...

until now,,byk dugaan sblm kmi jd mcm ni, to much..ssh nak citer..n sape yg pernah mengalaminyer sti fhm...ya...first mmg mau give up, nak ttp ht tok lelaki, coz dh byk kali cb, tp gagal..cewah..ayt skem A tul..
tp Allah tuh maha kaya n maha mengetahui apa yg terbaik tok hambanyer..
mungkin sb byk dugaanlah we all lebih appreciate each other, more trust, more understand...and more tolerate..n before declare we all be frenzz dulu...lm gak we all jd kwn..nak menerima org br lam hidup kiter bukan sng rite...ya..we all masing de kelemah kekurangan n kelebihan, kita hanya merancang tp tuhan yg ttukan...n bile we all declare blik..after 50 days, we all decide tok engage..hope n wish we all akn love each other smp bile2, n segala perancangan akan berjalan dgn baik dan lancr..wish me luck n dipermudahkan segala urusan...Amin

Photobucket


No comments: