Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, February 16, 2009

aku ditag

wah...dalam sejarah aku memblog..tidak penah aku ditag sebegini rope...hurm..huhuhu...tp no problemo..aku akn berusaha untuk menjawab dengan jayanyer...jom...kiter jawab..hoyeh..... thanks untuk en.daus


Hantu apa tidak berjalan tapi meloncat.
hur..hantoo pe yerp..lau tak silap nm die pocong..tp tak tau la lau lm ic die nm len..mn tau tuh nik name je kot..hahaha...jgn pikirlah erk..pastu yg aku tau die suke pakai ken putih..pastu lepak kat belakang pokok..tp ari tu aku bc paper pocong lepak kat pantai..dasat tul..bercuti kot..

Kenapa toyol suka mencuri?
hurm..mestlah die mencuri..bis dia nak shopping gn aper??die nak mintak keje spm lom ade ag...pastu mesti seme org tkt kan..so mencuri lah..

Di kampung korang ada x sape2 bela hantu?
hurm..setakat ni bela membela nih takde lagi la..lau de pon takkan la die nak jual kot hasil ternakan tuh..tp tak tau lah akan dtg kan..hahaha...mn tau de announce nanti "sesiapa ingin membeli hantu boleh contact 09-....."ha terkezut..hahaha

Hantu apa paling korang takut?
takut erk..lau terserempak..seme hantoo takut...n lau boleh taknak jmp..huhuhu
nanti tak sempat nak lari woo

Hantu apa pandai bersilat?
hah??de ke hantoo pandai bersilat nih??puaka niyang rapek kot...

Kenapa orang suka jerit kalau jumpa hantu?
of coz la jerit..takkn suke plak..lau suke kecik la hati hantoo tuh...die nak suh kite takut tp kiter suke plak..kcian hantoo tuh

Korang pernah jumpa hantu x?
setakat nih yg real punyer lom lg..tp skang nih snng je nak tengok..lau toyol tu=pencuri
lau hantu raya = time pg raye conform kan g umah korang

Apa yang korang buat kalau jumpa hantu?
grrrrrg...lau jmp...aku marah la kt die kot..nape asik nak jmp aku jerk...then suh die amik tograph aku..hahaha..(berani nyer die..ank sape lani) kenyataan ini tidak de kaitan dengan yg hidup tau mt

Hantu apa dari keturunan bangsawan dan suka hisap darah?
hah..dasatnyer hantoo nih...die nih gologan bangsawan ker menyamar jek???hisap darah tuh pntianak..tp lau pakukan kay leher mesti jd awek cun punyer..tak sy???try ar wat

Dimana biasa orang jumpa hantu?
erm..kat pokok buluh..hahahkan kat ctu slalu org2 tua kt berhantu...pastu kat pokok2 besar yg de akar berjuntai2 tuh..seram...



Photobucket

No comments: