Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, February 19, 2009

Ala kadar yo!!

Semlm ms balik dr ofis...aku bengang giler n makcik nih tau...geram giler ar...aku always lalu jln yg sm tuk balik..sb aku rase jln tuh dkt ckit n aku kn lalu traffic light 1 jerk...balik mcm biase jerlah...then kuar jerk nak smp traffic light tuh...wah tahap geram aku tahap gaban la...ms tuh de polis yg kwl traffic, aku tau lah die nak cpt, tp agak2 la...aku g keje n moto, mcik tu plak n keter, taulah de kete ni nak action lak...die nak cpt, aku nak cpt tp mslhnyer takde toleransi lansung, ms amik driving license dulu kemain lg ajar, toleransi la, hormat pemandu len lah..pe lah...huh..smp jerk kat luar da de lesen...nak berlagak, nak tunjuk die lah hero kat jalan...Bxxxx tul lah...geram tul...
mentang2 lah pakai keter aku ni nek moto jerk, die nak berlagak...boleh jalan lah...mujur lah aku ni tak lah jahat sgt mulut, lau tak aku dah doa mc2 dah...br drive kete nak berlagak sombong, mcm die jer byr toadtax, ni lah golongan yg mmg tak reti berfikir, aku rase smlm aku dah tak silap sbnyer aku dah bg signal da..bukan 3 saat tp lebih..makcik tu ajer je berlagak sombong, mcm die sorang jerk de hon..mcm die sorang jerk nak balik umah...dah lah aku tengok muke die Ya Allah mngalah kan asam jawe...lau comel aku taklah mrh sgt, ni muker berlagak giler..hui...mmag aku takkan luper ar keter die..huhuhuhu



Photobucket

No comments: