Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, February 20, 2009

allert

hi u all...heheh..ni aku nak bg kad ni tuk cik ceri berri lau tak silap aku , sok besday die...aku tengok lam die punyer blog..nak bg hadiah tak pat la...lau nak bg gule2 pos pon dah bersemut..nak bg coklat lg la..cair mair lah..bek bg nih jerk..hahaha..bukan kodokut yo..
hah die selalu bg makanan bile singgah blog die..smlm bg cekodok..hurm..nanti aku wat ckodok tuk mu terp..nanti amik la cik ceri yerp..

Photobucket

2 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

hahahahaha...
seyes kam0 wat ku tergelak kat sni...
wakakakaka....
adeyhh..ingat lg kat cekodok ku ek!!
nway..thanks ya cik cumel yg cumel bangat!!!
hadiah ni pn dh wat ku amat2 terharu + nk nanges dh nih...ngeee~~~
cayang same kam0~~~
muahhh!!!!
[limited edition flying kiss dr ku]
hehehehe...
hav a nice weekend sweetie :)

Naniey said...

hehehe..igt slh date besday dah..hehehe