Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, February 10, 2009

politik duniawi

hi guys...so ape cer skang ek..heheh....heheh..k lah..aku bukannyer nak citer pape pasal diri aku hari ni, aku nak share n korang la..sape2 yg kire mcm amik tau ckit2 pasal politik negara yang sedang terumbang ambing. Aku ni bukanlah ahli politik or pengundi yg berdaftar..daftar pon tak penah..hahahampeh tul..aku bukan taknak daftar or g ngundi..tp aku tak tau nak pangkah sape..aku tak suke berpolitik..huhuh..skang aku tengok senario politik skang nih mcm ntah ...aku ni bukanlah ahli pengkaji politik ataupon penasihat politik negara jauh sekali setiausaha kerajaan(eh termasuk ker?) Abaikan...tp aku sebagai rakyat, yg agk perihatin dengn kedaan politik skarang..mcm terfikir la gak kan..mcm2 skang jadi..saman menyamanlah...org tuh letak jawatan lah...org ni letak jawatn...knp mesti ade percanggahan??ni seme politik..hahaha...da lama dah isu ni timbul bila....buat kecoh...isu perkauman....dulu malaysia aman jer dr reformasi, pe lagi...mogok pe ntah lagi la...pelik kan..ni seme mainan politik..aku tak ckp aku sokong mn2...sbnyer seme ade agenda masing2..kite rakyat dah tak tau dah yg mn betul2 ingin menjaga kepentingan rakyat..dulu aman je kite..hidup perpaduan...skang???korang pikir mcm mn??? skang aku da jrg nonton berite sbnyer asik2 politik..asik2 saman org tuh...saman org nih..asik2 org tu sound orng ni..orng ni sound org tuh...penin2..hahaha..pe da aku melalut2 smp mcm nih...aku nak share n korang jer pe yg aku rase skang nih da jd makin serabut ??ape komen anda..just drop ur komen ha

No comments: