Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, November 30, 2009

First raya bersama



Salam..

Raya haji yg pertama tuk psngn suami isteri nih..
n kg nani jd turn tuk tahun ni..
so sgt lah besh wlpon kami tak korban
n takg raya mn2 pon..

ha...kami hanya lepak dirumah smbil mkn dging..
see smp skt2 kpl bagai..

hari khamis ptg grak balik Jerantut..
smp dlm Magrib gitu..
plan hari sbtu balik raya umah MIL
tp cancel..
sb de agenda lain dikg..
Family nani buat BBq..
so taknak rs rugi pujuk b suh stay lg sehari..
hoyehh...die nak...heheh..





**ni pic ry haji taun lps...taun ni mmg takde amik gmbr



so br lah smlm balik dari kg..
sgt leteh rsnyer..
raya haji tahun ni, hppy mmg la heppy
tp de smthing yg buat hati ni skit sgt..
dgn kata2 kakak nani sndri..
sgt geram ... tp snypkan jer..hurm...





5 comments:

asna cute said...

ada buat BBQ ker? bestnyaaaa hehe ;)~

Naniey said...

tiap2 taun buat...family kan..sgt bes

ije said...

bestnya daging bakar... lagi2 kalo mkn ramai2.

miss_eliana said...

waa..bestnye bbq..
msti lg best dgn yg tersayang kn naniey.. hee~

Framestone said...

he..23x

bro even xkahwin lg... tetap gak jaga BBQ time seluruh family kaum kerabat die wat BBQ

nk wat cam mne... xramai yg reti nk jaga BBQ huhu... jenis masak mengalahkan org nk berniaga huhhu

tiem masak bro siap wat aksi2 org berniaga

ww.broframestone.com