Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, August 19, 2009

Wednesday

::Salam::

tajuk entry seadonyer je..
sb tak tau nak ltk tajuk pe..

2,3 menjak ni agak bz la..biasela..
ramadhan lg 3 hari, so bos pon bz,,
sb bln pose die taknak wat keje luar..
die akn byk duk ofis..

sblm ni lau bln pose..
mmg aku kan goyang my kaki..heheh
tp pose ni aku tak bape nak goyang gak la..
sb prepareration my wedding ttp berjln..
tinggal beberapa list lg yg lom aku buat..
mgu ni balik kg..igt nak balik dgn Mrtunang..
nak hnta barg yg melambak kat umah sewa aku tu..
brg2 kawen la..
mak lak tak bg..uhuk..
dah jd tunang pon tak bg balik skali..
so pe leh buat..

kete akk aku kat bengkel..
die eksiden last saturday..
terbabas kat highway..
u no..akk aku tu lau drive..
mmg tak hengat..
last raye tahun lepas on the way balik..
kami nyaris2 eksiden gak..see..
de msg ty die laju ke drive??
jawp die..agak laju..i know lah..
tak tau nak hnta bile lau akk aku tak jd balik..

nak balik drive sendri..
MrTunang tak bagi lansung..

"bkn b tak bg, ayg leh drive tp tak mahir,
b risau, org kt drah manis ni tak elok"

so aku pasrah la seadonyo..


p/s **baju nikah hampir siap jht beads..ptg nnt de ms uplod pic k..


4 comments:

asna cute said...

asna mau tempah jahit beadddddd hehehehhe boley??

Yup yup yup betul tue.. sis xley drive darah manis tau~ =))

Naniey said...

hehehee...boleh aje..tp bkn skang k..hahaha..skang bz yg sendri punyer..

tu la pasal

~ceRRy beRRy~ said...

ohh..akak pndai drive tp x cekap agy ek..
xpe2...nnti dh kawen..kemana2 ngan suami tercinta..hik2..

akak ni rajin la..
x sabar ni nk tgk pic akak ptg nih..
hehehe...

Naniey said...

to ifa- heheh..kn la merajinkan diri..sb baju snri...lg2 baju nikah..auew...sgt berbaloi..wlpon pnt..hehehe