Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, August 4, 2009

takde mood nak update

::Salam::

tajuk bukan men ag,
takde mood nak update..
tp update gak..heheh

sj jer...even takde mood pon,
kuatkan smgt mengupdate walau tade idea.
boleh mcm tu??

heee.
last week kan g kusus kawen..
korang nak tau ke aku wat pe kat kusus tu??
takyah la kot...
nanti korang g kusus korang tau la..

n yg pastinyer de yg best de yg tak best..
so korang akn rase tu seme..tu je nak ckp..
hehe..dan yg paling penting...ape yg penting??
KERJASAMA

oh..hantaran tuk belah lelaki aku dah siapkan..
cume last touchup jer lg..

tp yg aku punyer..
aku tak de idea lg..
blurr..blurr..n blurr..


9 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
mst cantik kan hantaran yg akak wat..
x sabar lorhh nk nengok..
adeyhh..sebulan agy nih...
chaiyok2~~~
akak leh buat utk pihak pmpuan lak :)

Naniey said...

to ifa...hehehe..caiyok2...nanti ifa kawen akk buat kan lg grand k..hahaha...lebih2 plak

imHepPie said...

waaa...beshnya..xmo inteprem ke hntaran utk laki tuh..nak gk tgk hik3

imHepPie said...

waaa...beshnya..xmo inteprem ke hntaran utk laki tuh..nak gk tgk hik3

Naniey said...

to imheppie - erm..akn difikirkan..nant tak suprise lak..hint2 je leh la

miss hirose said...

hehehe..
xde mood ek..
tau xpe kn kalo su pn same
xde idea nk cite..hehehe

naniey wat sdri ek hantaran tu??
pandai la naniey ni..

SheQeEN.. said...

aik? buat sndri eh utk both sides?

asna cute said...

Chaiyok! chaiyok!!

Alaaaaa~
asna selalu sgt la susah nak buka blog sis yg lg satu tue.. (aku dan Kamu) hehe susah benor nak cari link yea hehehe =))

nak tengok hantaran yg dh siapp~~~

Bley bley??

Naniey said...

to sue - heheh..tu la pasal..tade idea tp nak gak update kan..

to sheqeen - haah..buat 2-2 pihak

to asna - akk tak ambik pon gambr tuk hntrn tu lg..nanti dah amik akk tunjuk ckit2