Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, August 20, 2009

Alhamdulillah..

::Salam::


smlm baru terpikir..
kad aku ble nak siap..
janji 2 minggu jerk..

tub2 hr ni diorg col..hoyeh..
kad kawen dah siap..Alhamdulillah..
harusla excited nak tgok..
sok mayb g amik..

dikesempatan ini gak..
nani nak mointak maaf gak kat korang seme,
kite dah nak pose nih...marilah kite sm2 bermaafan yer..
lau de terkasar bhasa ke pe ke k..
SELAMAT BERPUASA


tuk yg tak sbr nak dpt kad tu..sbr k...

8 comments:

miss hirose said...

huyeee kad kawen da siap..
nk..nk..ngeeee
msti byk persiapan yg da setel kan..

chaiyuk2 naniey..
Selamat berpuasa gak..
ampun maaf ye kesilapan..hehe

Naniey said...

to su - heeh...byk la gak..heheh...yup..bersama kite berpose

ije said...

salam ramadhan naniey!!

ainiayu said...

selamat berpuasa nani...syahdu rasa diberi kesempatan jumpa bulan mulia ni lagi....insyaallah....semoga kita mendapat rahmat dariNya....akak pn nk minta maaf kalau ada salah silap ye....

asna cute said...

yayyy!! yayy!!
nak dapat kad kawinn..
yeayy yeayyy! heheheh

Cpat2 pos tau.. asna ada bykkkk kad kawin nk tgu nie hehehe =))

Framestone said...

sabo2 huhuhuhu

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
akak, ifa x sabar2 nk tggu kad kawen akak nih..
nk g pahang!!! nk g umah org kawen..!!!
yeayyyy~!!!

eh2..ifa plak excited lebey2..
hik2...

camat berpuasa akak :)

meo188 said...

buat kad raye skalilah gitu2