Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, August 5, 2009

sdg mengumpul alamat

::Salam::

hi seme,
pg tadi msg kwn2 mintak alamt,
ceh..mcm2 ragam..hehehe..suke2..
Alhamdulillah masing2 bekerjasama..
pe yg penting...kerjasama kan..

Alhamdulilah..sedang giat msg lg ni..
ramai lg yg tk diberithu..

InsyaAllah kad akn di hantar sblm puase..
kalu kad tu ready la,,
coz lau hnta lmbt posmen sebuk nak hnta kad raya lg..
akn timbul mslh dictu ye kengkawan..
de yg tak dpt kang..majuk lak..
hope sgt..kengkwn dpt dtg..

lau kenduri kawen..
kt nak kawan2 kite dtg kan..
tu yg paling bermakna,leh kongsi hr gembira sm2..
hadiah tak penting..sb dgn kehadiran tu lah..
hadiah paling best..tak tau la korang kan..

sesape nak attend kenduri aku bg tau erk..
kad akn smp ke posbox rumah kamu..
n jgn lp almat & nm penuh anda..
kerjesama anda amat kami hargai..
ngeh..ngeh

12 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

akak dh de alamat ifa kan kan..
hehehe..
x sabarnyeee nk kad kawen akak :)

pinkylunna said...

xnk invite nana..?

Naniey said...

to ifa- haa..akk de.hehe..tguuuu yer

Naniey said...

pinky luna - hehe..meh alamat

asna cute said...

Yay! yay! nak tunggu posman smpi depan umah hehe =))

Naniey said...

to asna - hehehe..yup..tgu jgn tak tgu

meo188 said...

semoga berjaya!

Framestone said...

erm alamat de ternyata di blog bro

IxoR@ said...

erm...nk alamat bole bagi tapi bukan di sini...

;D

Naniey said...

to bro - hehe..yup nanti nani amik

to ixora - email pooh_ct85@yahoo.com.my

jemarisepi said...

jgn lupakan daku ok......

CikYana(",) said...

xnk invite yana ke?
lalalala
nnt yana send alamat kt FB ek