Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, August 27, 2009

Terharunya saya

::Salam::

knp tetiba terharu di bulan puasa yg mulia ni??
uhuk..sgt terharu..
Mrtunang sy..huhu..
nak cite ke taknak erk..hahah(ngade2 tu)

hehe...biasela hujung2 bln mesti la sengkek kan..
tp aku jenis yg..lau sengkek thp babun skali pon..
tkkan pjm dgn org punyer..
nasib bek aku nih bkn jnis makn thp babun..
sb duk ofis jrg skali aku akn kuar lunch..
jrg skli aku sarap kat luar..
melainkan dgn Mr tunang..so mmg leh jimat kan..

tp sejak 2 menjak nk kawen ni..
tersgtla byk guna duit...tiap2 bln pon gaji mmg tak ckup..
leh mcm tu??hahaha..
mmg tul pon..nak shopping pon kn pikir 14 kali..
baru bln ni je sengkek..hahaha..cite mcm dah 6 bln je kan..

tp tiap2 bln pun Mrtunang tolong..
aku taknh pon mintak..sobab sogan la..
malu den tau..kalu die bg tak amik majuk..huhu
hr ni wlpon die tgh keje kat cmron highland.
ttp ty de duit tak..itu yg buat sy terharu..
terharu sgt sb die sgt prihatin..
sob...sob...
...
yg lain2 tak yah cite la..
every month mmg beli brg dapur..
bile beli tuk mak die..mesti beli tuk aku skali..
see...itu yg wat aku terharu n tambah2 syg kat die..
hehehe(ngade2 plak)

mls ar citer ag..hahaha

7 comments:

asna cute said...

hehehe
tak lama lagi kan itu tanggungjawab dia.. lepas kawin nanti sis kena mintak kat dia kalay xcukup.

maybe dia buat semua tue sbb dia nak biasa kan diri dia ngan keadaan msa depan~ =))

miss hirose said...

beshnye..
msti naniey bahgia ngn die kn..
semoga kamu berdua bahgia selamanya

~ceRRy beRRy~ said...

haaa...
bgsla camtuh kak..
suami yg bertanggungjawab tuh :)

Naniey said...

to asna - mungkin kot..harap2 lepas kawen pon die ttp mcm tu la...

to sue - amin..doakan kebahagiaan kami yer

Naniey said...

to ifa - amin moga2 akn berterusan..hehehe

ije said...

tu tanda2 suami soleh tu.

:)

meo188 said...

huhuhu... sgt sweet mcm gule pasir