Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, August 26, 2009

Rabu


Salam..

korang pose ke hr ni??
mcm de yg tak pose er??
takpe..mesti de sbkan..

hari ni agk bz..bkn bz keje ofis..
tp bz buat map...map kat wedding card simple sgt.
so de yg tak phm, sst nant nak g umah aku..
kecian plak..smp lauk da abes..aduh lg kecian

ok...another 1 month until my wedding..
eh dah tak lma la...haiyooo..
kad ready to go..

td br je melwt blog kengkwn,
msg2 citer sal pose kan..aku??pose cam biase je..
berbuka mcm biasa...time mr tunang outst, aku msk..
lau die ade..buke dgn die..
simple..mcm taun lepas gak..mcm tu lah..
siapa yg slalu dtg kuantan,
tiap2 ptg dkt pdang MPK sebelh masjid bsr
mesti penuh dgn org nak berbuka..
satu pdg penuh..seronok..
try la skali...sgt syok..sb berbuka reramai even mknan msing2..
sng, siap berbuka terus jemaah magrib kat masjid.





3 comments:

asna cute said...

haaa depan pdg MPK tue ada kedai buku kan?

asna penah drop by kat kedai buku tue cari pembalut hadiah hehehe =))

ije said...

wahh dah dekat!!

meo188 said...

yipie!