Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, August 25, 2009

Jubah

ngeh..ngeh..

ni cite sal aku g anta borang kawen aku,
kat jab agama islam daerah Jerantut.

lalu kat pak guard cam biase la..
smp jer kt tangga nak nek offis de la buku pelawat.
so de girl duk ctu..sesi soal jwb

Aku : kena tulis nm ke?
girl : er..haah..akk nak naik atas ke??
Aku : haah nak naik atas
girl : kn pakai jubah..tu ha
Aku : hah???gile terkejut aku..erk aku pndang Mr tunang??mcm mn ni??

hahaha..ms tu aku pakai suar jeans n blouse..
agak lm la duk bwh tu...smp pak guard tu dtg..

P.G : nape tk naik lg?
Aku : kn pakai jubah ke??
P.G : haah tu ade kat ctu..baju dah ok suar tu yg tak ok..
Aku : erk????

nak taknak sarung la gak..
hahaha..klakar plak aku rs..bknnyer aku pakai baju ketat..
suar ketat...blouse aku labuh pe..paras lutut..
haiyo..

tp Alhamdulillah la..seme dah setel..


**dugaan nak bina masjid..mcm2 la kan

11 comments:

asna cute said...

wo!
lepas nie asna g jabatan agama kena pki baju kurung la..

dia terima ker?

wahahah =p
asna igtakan kena pki jubah la td..
rupenya bajujubah yg mcm nak masuk masjid ek tuk org yg pki seluar.~

sHaH said...

uwaa!!! nak kawen da? bestnyer!!! nak kawen gak..

sHaH said...

uwaa!!! nak kawen da? bestnyer!!! nak kawen gak..

sHaH said...

eh, nak kawen da... bestnyer!!!

Naniey said...

to asna - haah..hahaha..depend pd jab tu sbnrnyer..sb kat kuantan tade lak kn mcm tu..hehehe...

to shah - haiyak..cpt2 la kawen.hehehe

Quiyah said...

haha.. lawak.. mmg byk dugaan nyer..

Framestone said...

he..23x jgn lupe ajak sudah huhuhu

out of topic--> ala jgn la sedih.... sabar ek... bro tetap akan melawat u'll huhuhu

~ceRRy beRRy~ said...

hik2..
ifa ingat baju jubah utk raya..
upenye baju jubah kene pakai kat jabatan agama islam..hehe..

kalo ifa pki..
cnfirm x nmpk seluar dah!
errrkk...

ije said...

oic..

lepas ni kalau nak g hantar borang, nak pakai baju kurung la. ehe

meo188 said...

caiyok2... keep it up...

take care.

doakan korang berjaya dunia akhirat

Naniey said...

to quiyah - hehe tu la pasal

to bro framestone - ahak..baiklah bro

to ije - haah kn pkai bj kurung la nmpknyer

to ifa - hehehe..tadenye nak pakai jubah ry nih

to meo - amin...