Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, August 4, 2009

2 da lepas

::Salam::

pe makne 2 da lps tu?
jgn nak pikir bukn2 erk..
maksudnyer persiapan wedding aku ler..

kusus dah,
td g wat HIV test..
result??erk...kat smpul tu tulis sulit..
leh ke bg tau???hahaha...
Alhamdulillah Allah permudahkan keje kami..
korang pandai2 la pikir resultnyer yer..

so esok MrF kn running tuk borang die la..
aku just wait n see..coz kiteorg len2 daerah kan..
so die kn setle dulu br borang aku menyusul..
borang die pon dah setle isi..
just jumpa penghulu n tok kadi yo..
pehtu anto saje..setle..tgu la 7 hr lg
br dpt kebenaran berkahwen..

eh dah leh kawen la pehtu...
ahaks...

tungguuuuu okies...

nak tau ag just KLIK

5 comments:

ainiayu said...

wahhh...sukenyer dia...hehehe....

Naniey said...

hehehe..suke2...

riBEna said...

wah
tahniah3
hehehehe~

asna cute said...

Yeay!!! sis dah hampir ke kemuncak yea hehe =))

Asna lak yg berdebar2 hehe dup dap dup dap hehehe =))

Eh eh ada link la..
Terjahh!!!!! ;))

Naniey said...

to ribena - heheh me acih2

to asna - ar..terjah...nant akk ltk pic hntrn..ckit2 jer