Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, August 19, 2009

beads on it

::Salam::

mcm yg nani bg tau last entry pg tadi..
ini lah antara yg dah siap dijht.
tade lah cantek sgt...tp sgt la puas hati...
lum siap sepenuhnyer yer..


hah nak tempah???hahahaha
sape yg ty tu???de la 2,3 org ty nani..
taknak amik tempahan ke..
buat ms skang ni tak lg..
lps kawen InsyaAllah slow2..
skang ni agak bz..

8 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

akak!!!
CUN SGT2!!!
serius... mst lawa nih..
haishh..lama lg nk tgk penuh nih..
x sabar nih..hehe

nk tempah la camni..
ecehhh...
tahun bila ntah ifa nk kawen..hik2..

ainiayu said...

cantik la dik...sweet sgt...tahniah....

Framestone said...

nk tempah baju melayu leh x?? he..23x

Naniey said...

to ifa - alalalal.....tgok la 2,3 tahun lg..hahaha..musti turn ifa plak

to akk aini - thanks akk...ni pon slow2 blaja

to bro - haish.bkn takmo amik tp tak tau jht ..hahahaha

Cik aiNa said...

woaa,.,pandai menjahit upe nyer. baju nikah aina nnti bole la tempah ngan naniey..kan..kan?

Naniey said...

hehehe,,,beads je leh tempah...lau baju lom smpt ag blaja..hahaha

asna cute said...

Wowwww cantik.. hehehe nak tempah kat sis la tahun depan tolong asna jahitkan bead.. boley?

Naniey said...

heheheh insyaAllah..boleh...