Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, December 20, 2010

Weekend kami

Salam...

weekend lps de la beberapa ektvt yg kitorg buat..
even en.suami keje..

**pic dr goggle**

sabtu pg memandangkan en.suami bekerja..
jd duk rumah tade buat ape, teringin mak mkn laksa..
so buat la laksa lemak putih..atau laksa terengganu..
mcm ngidamlah pulak kann..
ms buat tu lupe nak snap pic brg skepig dua..so mmg tade pic..
naseb baik de pakcik goggle kan..

mlmnyer pulak en.suami ajk kuar..saje jenjalan ktnyer..
so kami kuarla pi gianta jap shopping..heheh..ckit2 je.
tade la tahap gaban punyer shopping..

then kami pegi jln2 uptown
**Pic ggle**

uptown ni br je open..hr plak ujan renyai2
tak ramai la org pegi..peniaga pon tak ramai..
tmptnye kat tepi sungai Pahang..taman Xplanet..
sepanjang tp sg tu org meniaga
okla..lg pon br lagi bukaknye..


Footnote - smbung nex entry..

2 comments:

BENA said...

eh ye ke kak naniey ? ishhh . da lame bena x g banda tau . eeeeeee . bile kak naniey nak bawak bena jejalan ? HAHA :)

Naniey said...

hehehe..akk pon br tau bena..lau tak tadenye nak pegi..weekend mlm diorg siap de wat persembahan nyayian n tarian.. tp akk tak pegi pon..haa..org tu sebuk da kje mcm mn nak g jenjalan kan