Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, December 22, 2010

Maya karin & Yusri Bercinta ke???

Foto

terbaca dalam Harian Metro ttg kisah ni..
tak taula sm ada sahih atau tidak
kalu nak tau lg ttg cite ni..boleh bc kat

tapi kalau btl pon apa salahnya kan..
masing2 single..
lg pon mcm pinang dibelah dua.
takmo komen byk2
ni bkn blog gosip girl..

pikir la sendri..
sendri mau ingat la.

3 comments:

BENA said...

duda dan janda . heeee ~

Naniey said...

sesuai la tu

nub said...

kemahiran berfikir??

subjek wajib kat universiti.hahak