Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, December 21, 2010

weekend kami 2

Salam

okeh...smbung pasal weekend yg lepas..
pg ahd mcm biasala.en.suami keje n dlm kul 2 gitu dia balik.
mkn2 jap..time rajin msk, msk la..lau tak mkn luar je..
ayat en.suami lepas mkn.."b baring jap pastu siap2 kt g tgok wyg erk"
nani okeh aje la..
skali baring2 kjp tu dah jd tido dengkur2 plak tuh..aiyoo..pnt la tu..
takpe..nani takmo ggu tak kjt pon die..
nani pi gosok bj tuk keje soknyer..smbil tgu asar..
see baring kejap je..hahaha..

ok kami decide nak tgok cite Narnia..sb cite len mcm tak best..
kami ni jakun n tak pernah nak tgk 3D
ntah pe jadahnye ahad tu ktorg tgok 3d..mak ai mhl ropenye tiket 3d..

tp takpe..itu tadelah mjd hal sb ktorg mmg nak tgok 3d..
tp kami tak puas hati tgok 3d..sb skt mata..huhu...real mmg la real.
tp hurm..mayb bkn kami kot nak tgk 3d bagai..
da la en.suami ni rabun..spek dia tinggal plak..
nasebla..

pasni mmg takmo dah tgk 3d..heheh

tgok yg tade D pon jadilah..
puas hati..tadela rs rugi kan...


footnote - korg biase ke tgok 3D

2 comments:

Redbloodsnow said...

teringin nk tgk muvi tuh. tp xde yg nk temnkan. dillah plak jenis yg x layan muvi...citttt. dasar tunang zie tuh taw...haha

Naniey said...

heheh...seyes die tak lyn muvie..alo rugi la..hehe