Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, December 21, 2010

Comel Tak??




comel tak budak ni..
teee..ni ank sedara en.suami..nmnyer Mohmd Jazrel Ikmal...
tang Jazrel tu tak bpe sure sgt..hehehe...sowi dong..

umurnye almost 2 years kot..lebih kurang la...lebih ckit..kurng byk..phm tak??
lau korg tak phm nani lg tak phm..

ok2 stop..lyn aje lah...

8 comments:

Redbloodsnow said...

comel! meh sini dia, zie nk gomol! wakakak..lariksss :P

Naniey said...

haha..gomol la...die kuat mengigit tau

Cempakamelati said...

memang comel.

MieZa said...

comel =)

BENA said...

copmei loteyyyyyyyy . hehehe :)

Naniey said...

cempaka melati - hehe kann

Naniey said...

bena - mcm bena kann???ye ke

Naniey said...

mieza - me acih bg pihak ikmal..heheh