Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, December 21, 2010

Dinner


Salam

mlm td ngah rajin nak msk..tb2 spoil pulak sntan tade..
tang tu jugak la mls msk..
tp di sebabkab kecian kat en.suami...msk la jugak..
jeng..jeng..msk pe...

jemput2 pisang dan

Meggi goreng jer..hahaha

see...betapa mlsnyer sy..haish



Celcom Atau Maxis....klik saje gambr




6 comments:

BENA said...

copp copp ! header dah bertuka lagi kak nanieyy . hehehe :)

baru semalam bena makan jemput2. heee~

qaseh qist said...

wooo.. teringin la plak nak makan jemput2.. haihhh nani.. nani...

Naniey said...

bena - heheh..k.nani pon mcm bena jugak...suke men tuka2

Naniey said...

qaseh - heheh..buat lor..

Redbloodsnow said...

arghhhh bihun tuh mengoda zieeeeeeeeeeeeeee...arghhhhhhhhhhhhh.

Naniey said...

zie tu bkn mehun tp meggi..hahaha