Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, December 24, 2010

Malaysia Vs Indonesia

Salam

Pagi ni rsnya nak berbicara (cewah) pasal bola sepak la ckit..
tadela minat nau bola2 bagai ni..tp terpanggil utk buat entry ni..heheh
mcm la pnting nau..

ok2..ahad ni de perlawanan kan..kat Bukit Jalil..
korang rs sape yg menang???

**ye ke ni pasukan kebangsaan???

haha..giler nak ckp psal bola tp pasukan sendri pon tak knl..
tp takpe la kan...
janji i support pasukan kt..

rasanya 3-0 ok tak???
of coz la Malaysia 3 ya tak??

semoga berjaya pasukan kebangsaan..heh..
majula sukan utk negara..

**de sape2 pegi tak ahad ni???

5 comments:

BENA said...

ape yang penting . bena memang x pegi tgk BOLA. hahaha

cop! kak naniey nak g keee? heee~

Naniey said...

hahaha..akk nak pegi??tmpt sesak gitu...tidak le

Naniey said...

nmpknyer ramalan i menjadi..hehehe

fazrin2211 said...

u ni sotong ke naniey?

Naniey said...

fazrin-hehehe..i bkn stg tp mnusia la