Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, December 22, 2010

Viper..anda tau ke??

Salam..

anda tau apa itu viper??
takkan tak tau kan..sape yg pkai kete tu mestla tau..
tgok en.suami tengah bertungkus lulus memasg viper..
nak tau bpe lm..
heheh...

dia kat dia tau pasang...tp sbnrnyer..ar..taktau..
bpe lama die godek menatang tu..akhirnye dptla jugak..
habes itam tgn...

ok la tu kan...adek yg jual viper ni voluteer nak psgkan,
tp en.suami ckp takpela..

usaha tangga kejayaan kan...hehehe

3 comments:

BENA said...

rajin sungguh en suami kak naniey . heeee~

Naniey said...

rajin sb vipe lm da tak cantek lg..heheh

Anonymous said...

viper ke..?? bkn wiper ke..heh