Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, December 13, 2010

Heppy besday naniey

salam

last saturday hr jd naniey...taknk citer byk2..
tgoklah pic erk

selamat hr jadi utk diri sendri..
genaplah usia sy yg ke 2+..hehehe...mude lg la..
igt 29 ker???


**peace**


susah bebenor nak ajak en.suami bergmbr..mest tak jd..



inila kek yg en.suami yg pilih..hehe
sgt2 shedap

kami celebrate ber2 je erk..takmo la reramai..de la privacy kan..
mlm tu plak de la kuar ramai2 nant nex cite okeh..


footnote : byk sgt wishes n praises hr jd ni...erm smp tak larat nak say thnks..Thanks every1 yg wish.

5 comments:

Naniey said...

kualiti pic kureng sb amik pic gn fon jer..camera bateri tadok..huhuhu

BENA said...

laaaaaaaa besday kak naniey upenye ? heeee~ :)


HEPI BESDAY KAK NANIEY ! :)


sodap jek tgk kek leleh2 gtu. nyum2. heee`

haszuraidah ishak said...

happy belated birthday dear..

Jom skodeng :Mengenai CPC, CPM, BE & ME Nuffnang

Naniey said...

bena - heheh...lalala..mmg sdp

Naniey said...

has - okeh...nnt nani terjah..nyway thanks