Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, December 17, 2010

entry marathon....


Salam...
ni entry agk pnjg kot tp akn dipendekan..heh sbnyer mls nak taip byk2
so akn disusuli dgn pic..

tgok cite ni sabtu lps..tp mood tuk review sgt mls..
sb itula br ari ni terajin nak cite ckit.
sape2 yg tak tgok lg..elok la pegi tgo..sb cite ni klakar giler
sgt2 berbaloi tgok wyg tau..
luv u la Mamat Khalid..



de 1 part klakar yg amt smp berair mata ketawa
giler ler..
sgt disyorkan pd org yg tgh kesedihan atau tension..
sb leh hlg mslh anda okeh..



pic korang pon tau kan sayur bayam..
smlm g kdai bli la sayur..bayam ni la..
then ms nak byr de casher tu tibe2 ty.
"akk sedap ke bayam"

erk...tergamam jap..leh plak ty mcm tu..
pe lagisenyum n hangukkn kpl je la..
bayam bgus tuk ibu mengandung kan..sb de asid folic...
moralnyer semua sayur bagus la..jd mkn la byk2 sayur2an yer..


footnote - kt pjg entry ni tp tadela pjg mn..hehehe

2 comments:

BENA said...

bena nak tengok lah cte nih . tapi malas nk g tgk wayang . nk bantai beli dvd jek nanti. heeee~

Naniey said...

hehehe..ok gak tu,...lau bel cd leh 2,3 kali nengok