Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, December 3, 2010

duit lebih???

**pic dr goggle

Salam..

nani stright to the point erk sb mls nak taip byk2

korang tau mcm mn nak buat duit lebih???

mcm site income la..myhusband de buat projek sendri..
nani pon nak wat projek sndri jugak tuk site income
selain dr keje ttp ni la..

any suggestion??


4 comments:

BENA said...

ohoo . bena xtau nak kasi cadangan ape . sebab bena pon blur nk ambah kan income macam mane lagi . heeee~

Naniey said...

huhu..mcm mn ye...akk pon pening..mcm mn nak g umrah ni..hehehe

Anonymous said...

mcm mane ngan projek kite nani?? eheh....
~mimi~

Naniey said...

mimi - jadi tp pasal loan tu kt hold dulu yer..sb nani nak settlekan loan nani erk...nant papehal nani bg tau mcm mn