Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, September 1, 2009

25 days - perkahwinan disponsor???

Salam

hi korang..
pg2 lagi aku dah dpt berita baik tau..
suke sgt2..

jeng..jeng...
ngeh..ngeh...kahwen aku disponsor??
oh tidak sn skali,masih lg planning yg asal..

tp..photographer..
telah disponsor..
Alhamdulillah..safe $ aku..
heheh...My lovely brother dgn bermurah ht..
mensponsorkan diri..hehehe...die wat pert time photogrp ni..
so sesape nak kawen cr photografer leh la hire my abg okies..

hehehe...syukur sgt2..
langsir pon de org sponsor..
dah jimat sesangat kan...

sal makeup tu..
mayb make up by my self or my kakak kot..
tgoklah mcm mn nanti...


6 comments:

asna cute said...

Alhamdulilahh
rezeki nk brumah tangga tue hehee =))

Happy for you sis~

Naniey said...

hehehe..me acih asna

♥princess_elaisya♥ said...

alhamdulillah...besh nyer ader org sponsor....

congrate dear... :)

Naniey said...

to rieyn - heheh...Alhamdulillah..tu la rezeki org nak kawen kot

~ceRRy beRRy~ said...

bestnyee akak..
klu abg sndiri mst bg yg the best utk adiknya...

akak dh pos kad kan?
leh r pos hadiah jek..
ifa xleh dtg la kak..huhu..sedeyyy..
teringin sgt2 nk tgk akak cantik sgt2 hari tuh...

Naniey said...

to ifa - alahai..nape takleh dtg..akk dah agak dah mesti takleh dtg sb date tu org dah abes cuti..sob..sob..takpela..hehhe..akk tak kesah..janji igtkan akk sudah..hehehe