Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, September 30, 2009

kembali

Salam

setelah sekian lama bercuti..
hari ni dah masuk ofis..

sob..sob...biasela lau dah lm2 cuti..
nak dtg keje pon mls..

tp xcited nak dtg keje gak..sb nak jmp kengkawan kat fb
kat blog..
rindu sm korang..
skang dah tukar status...Married..hehehe
so mau tgok pic..

nanti dulu k...

5 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

welcome back akak!!!

x sabar nk tgk pic kawen..
nk tgk! nak tgk!

Cik aiNa said...

naniey..selamat pengantin baru,
pat2 upload picha..
aina da upload daa...hehehe

asna cute said...

Selamat pengantin baru!!
sis semoga dpt bby cepat eheheh
dn yg paling penting... upload gmbr kawin byk2 tau.. asna xdpt dtg. so sgt excited nak tgk gmbr nie!! semua tau

berinai.. nikah.. pelamin.. hantaran.. keluarga.. gmbr guling2 ngan husbd opss.. heheh

semua tau~~pleaseee!
=) contraggzz!~

atiQah adNan said...

selamat pengantin baru tau.. heheh

imHepPie said...

waa beshnya da kawen..nak gak.