Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, September 14, 2009

12 days

SALAM

anothe 12 days until.....
Alhamdulillah..skang ni hampir 90% complete..
baju seme dah setel..sok or luse g amik..

cume tinggl kek etc je lah..
then pe yg ptt aku buat ler kan..
mau tau lg..klik SINI
lg beberapa hr lg nak raya kan..

skang semua org ngah sebuk kan..
shopping laya..aku lom wat pape pon lg..
luse baru nak g shopping mopping raya,,
hukhuk..tu pon cr baju jer..
yg len2 tak mo la...pkai je ape yg ade..
lg pon bkn braye beria sgt..
skdr g smyg raya..g kubur..ziarah jiran tetangga..
pastu duk umah..melepak tgok tv..
tiap2 tahun pon rutin tu gak..
sm jer..

cume ry taun ni bz ckit dgn majlis tu..
itu aje..

tengah pikir nak beli ape tuk mak..
taun2 lepas bg duit laya jer..
taun ni igt nak beli smthing + duit raya..
tp ngak tau beli pe..huhu..

any idea????

7 comments:

imHepPie said...

beli la kerongsang ke..telekung ke..bju psang ke huhu..

bgi keta sbijik pon oke gak..

asna cute said...

beli handbag..
mcm yg mak asna mintak huhu~

Quiyah said...

belikan tudung and kerongsang! ahaha

meo188 said...

caiyoklah cik naneiy!

~ceRRy beRRy~ said...

akak dh bg menantu yg baik utk mak akak dah :)

Framestone said...

tahun nie.... bro xleh nk focus sgt pada raya..erm alahai

diyanashukor said...

takpe...taun depan raya sakan yer....all the best..