Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, September 8, 2009

Berbuka Puasa

SALAM...

3 hari cuti..sgt seronok..
tido je memanjang..
mamandangkan puase..

takyah bangun makn..hahahah
anak sape la ni..

ok2..dah puase hari ke18 baru aku nak cite pasal berbuke erk..
org len hari3 citer..itu org len..
bkn tk mo cite tp cam tade motif jer..
len org len pandapt.
hari2 aku buke kat pdg ni..sblh masjid..sebelah bazar..

tp hari2 gak aku buat kue..kire jimat la kn..
tade seme bende nak beli kat bazaar..
lau ikutkan mls aku nk g bazaar tu..
ramai ngat org,,
lau MrF tade..
aku msk je ..mkn kat umah..

lau berbuka kat kedai MrF taknk..
die ckp tak best..
pelik kan...tp len org len citerase...

ok lah..nant update lg..tata

gambar tuan blog saje je nak ltk..pasni tade la dah...

8 comments:

mizz saifa said...

oo.. kamoo la org nyer yg bukak puasa kat tepi masjid tu.. hehe.. saifa ada baca kat dalam newspaper pic kat atas tu.. cam bessshhh jer.. :)

ainiayu said...

alahai...berserinya muka bakal pengantin ni....jaga2 ye dik...darah tgh manis sgt tu...

asna cute said...

Wahhh tembam yea pp... sama la kit ahehehe =))

Eh eh selalu buke d bazar ker sis?

Naniey said...

mizz saifa - heheh..mmg best..dtgla kutn leh join

to Kak aini - ngeh..ngeh..baik kak..jg2 ni

to asna - haah..beli jer..hehehe

atiQah adNan said...

heheh seronoknye buke di luar kan..
tapi masa dengan family paling terbaeeekkk heheh

d 4 dahlia said...

lama betul sy ghaib..si pemilik blog nih kopem dh kawen kan cz hr 2 sebok wat psiapan kawen..taniah!hehe..

Naniey said...

to kak atoqah - heheh..yezza...itula yg terbaeeekk

to dahlia - haah...dahlia sunyi menyepi

~ceRRy beRRy~ said...

comeyyyynyeee..
akak sape niih????
hik2...

dh lama x tgk pic latest akak..
eeee..geramnyaaaa xleh nk tgk akak dok atas pelamin..ish3...