Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, September 17, 2009

9 days

Salam

hari ni hr terakhir aku kat blog n kat ofis..cewah..
sgt teruja nak balik kg ok...ptg ni after blik keje terus balik kg..
dgn kakak aku..sgt2 pnt k..knp??

aku bajet nak balik jumaat...
byk hal yg nak aku uruskan...tp dah jd mcm ni..nak tknk
kn gak buat smlm...smlm hy niat nak shopping raya sahaja..
tp dah brtukar kepada urgent shopping..huhuh..
lepas berbuka...terus gerak ke butik..amik baju kawen..
dah angkut semua tu..pergi lak Ktn Parade..
nak g cari gelang hantaran..mak ai..sgt2 ramai yer..
lagi2 kat kedai emas..4-4 kedai emas kat ctu..
tuhan sj tau..penuh..aish..
**raya org melayu smp mas pon nak tukar..

mcm tula org nak raya..
lau bkn sb nak kawen takkannyer nak beli gelang bagai tu..
bila2 pon boleh beli..cewahh berlagak lak..tp tu la kenyataan
sb aku jenis lau nak beli tak suke bersesak2..
tp disbkan urgent shopping..
terpaksa la kan bersesak2 gak..rasela shopping scara berjemaah kan..

then cari baju raya*yg ni mmg plan..
cari2 punye cari ..rembat sepasang jer..
sb baju dah byk..pkai je yg mn ade dulu..
aku pentingkan yg penting dr yg penting..
pe tu..of coz la brg kawen kan..
raya tu takpe..kite kn cut cos berjimat amlan mulia..haha

pastu dah rembat baju...gelang dah beli..
lam kete kire cam tgok list pe lg yg tak beli..
erk..kasut hntran lom de lg..so kn g beli kasut..
dah beli kasut..tudung lom beli..
pegi kat expo depan stadium..
giler ramai org..
mcm sardin ok...tp takpe...semata2 cari tudung..kami redah..
walau hati dah penat tahap gaban kan

dah settle tu ar..lega boleh balik..
alamak dah kul 12 brg tak pack lg..
giler pnt kan..balik kn pack tkt tertinggal brg mn yg pntig
so dah kul 1 br dpt tdo..

hari ni plak..nak kn g bank..
kuarkan duit..amik duit raya..then kn pi cr brg ckit..
mintak2 bos paham la..

n aku rase nak entri terakhir sblm aku balik kg n bercuti
selama seminggu lebih..

dikesempatan ni aku nak mintak maaf dgn semua org..
dgn silent reader,followers ku..kawan2 aku..
shabat handai..dan juga adek2 kesayanganku..
MAAF ZAHIR & BATIN

**jemput dtg kenduri yer..

5 comments:

Ibu Ammar said...

selamat hari raya,...
selamat melangsungkan perkahwinan..

Hasnah said...

Semoga selamat sampai kmg yea sis~~~

imHepPie said...

maaf cuma dterima seandainya dsertai dwet raya...lalalla~~

Nazifa said...

akak,
selamat hari raya..
semoga semua persiapan berjalan lancar..
x sabar nk tggu akak update psl kawen..hehe..

Atiqah Adnan said...

semoga selamat sampai ye..
n happy rayaa!!