Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, September 10, 2009

16 days

::Salam::

aish..kat radio skang ngah dendangkan lg raya..
sebak rsnyer..tak tau nape..uhuk..
tak sbr nak balik kg..
berkobar2 giler nih nak balik...winduuuu..

2,3 hari ni aku agak bz sb nak siapkan keje seblom 15 ni..
coz aku nak balik kg..
huhuh...sian plak bos aku lau die wat sesorang..
kn settelkan seme sblm 15 ni la..
ngeh..ngeh...internet pon asik wat hal jer..
nape erk...streamyx ni..

ptg nant lau smpt gue update yer..

see ya

7 comments:

asna cute said...

huaaa sisss...
kad kawin sis lum sampai lagi lorrr huhuhu~

atiQah adNan said...

oki dear!! berusaha!!!

Naniey said...

to asna - nape erk tak smpi lg...biasenye 3 hari dah smp...akk pos hr ahad...isnin phg cuti..spatutnyer hr ni la dpt kot

Naniey said...

to kak tiqah - heheh...me acih

imHepPie said...

inchek boss tu laki ke pompuan..haha

Framestone said...

nampak gaya petang mu td xsempat..coz xde update he...23x cepat la siapkan...

mmg dok berkumandang lagu raya je..lagu puasa xde pulak he...23x

bro baru je install plugin untuk follower...if naniey xkeberatan sudi2 la jd follower kat blog baru bro

www.broframestone.com

meo188 said...

caiyok2!