Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, September 8, 2009

Jemput dtg yer

SALAM



saya dgn segala hormatnyer..
nak jemput..anda...anda..anda..dan anda..
dtg ke umah saya..

pada
26/9/2009 bersamaan 7 syawal 1430
bg meraikan hari besar sy..

dan majlis bertandang pada
25/10/2009 bersamaan 6 zulkaedah

kad dah diedarkan..mn yg tak dpt lg tu..
sbr erk..minggu ni smpi la kot..lau tak smp
selewat2nyer jumaat ni inform k..

9 comments:

LuVidA^^ said...

tahniah.
smoga...bhagie... :)

marryme said...

selamat menjadi pengantin baru :)

Framestone said...

tahniah naniey

maaf bro xdpt nk hadir coz time tue bro beraya di pihak lagi satu....

www.broframestone.com

~ceRRy beRRy~ said...

bestnyeee akak..
dh siap dh pn kadnya yek..
ni yg x sabar nk tggu posmen..hik2..

miss hirose said...

congrats naniey..
semoga kekal bahgia selamanya..
nk dtg jugak tp ari tu sme ngn ari kawan su kawen jugak..uwaaaa

Quiyah said...

kukikuki.. anda tau jawapan saya bukan? kite berkahwin pada tarikh yg same la! hahaha..

cookie devine said...

xcitednya...nak g nak g..

d 4 dahlia said...

oh belum lagi rupanya..anyway tahniah dr jaoh..smoga dh ready bgelar isteri..dipanjangkn jodoh ke akhir hayat..amin88xx..

PrincessQutety said...

salam,

selamat pengantin baru.. mudah2an bahgia hingga ke ank cucu.. amin..