Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, September 15, 2009

untuk anda..anda..anda...saudara jugak

Salam

hi korang...hari ni tak mo ckp byk..sb nyer..tade sbb
ni kat bwh de kad raya tuk korang..
korang rase korang ni follower n kawan aku..
sila kopy pes yer...lau tak nak pon takpe..hheh..
cuma mahu mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR &BATIN

lau de slh silap, tersilap kata..
nani menyusun sepuluh jari ni
mohon maaf..dari hujung tudung hingga hujung slipar..
hak...hak..



**copy pes yer..gmbr atas ni je


*yang ni kad stgnyer dari cik shiqeen(tul ke ejaan ni)sori lau silap

SELAMAT HARI RAYA-DAUS ENTERTAINMENT

*yg ni plak dr adek daus..thanks daus..

*yg ni dtgnye dari faarihin - comel kad die

terima kasih tuk kad2 ni semua...see ya


***waaaa...duit raya blom tukar..mcm mn nak kasi duit ry..hukhuk..


5 comments:

Olive Tree Guitar Ensemble said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

Naniey said...

to olive - thanks...

mAr@ZiEy said...

Sis..sila la amik Ecard Raya kat blog sy ek..huhu..I follow ur blog..nice blog..

imHepPie said...

aku nak kad rya ngan setem leh wat koleksi setem hik3..

Faarihin said...

salam.. wah.. dah amik eh.. bru je nak terjah blog ni suh amik.. hehehe.. terima kasih bebanyak sudi amik.. (^__^).. selamat hari raya..