Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, November 30, 2010

Give away murah hati




Salam..
open je blog ternmpk blog nadia..eh de giveaway la..
so arini tade keje sesangat,,saje2 nak join jugak la..hehehe.

ok knp nani nak join giveaway ni sbnyer...
-Nani da lm follow blog nadia so nk support diekan sb tu nani join
-Nani tak pernah join mn2 giveaway sblm ni..yg ni first time..teruja
-bkn nk sgt hadiah tu tp lau da org bg amik je la kan..tu pon kalau terpilih..heheh

ok pd sesape nak join kan leh klik kat NADIA
jom kite join ramai2

5 comments:

BENA said...

ohooo giveaway ni . bena pon dapat gak . tapi xsempat2 nak buat ag . heee~

Naniey said...

heheh ye la org tu kan bz skang ni..hahaha

Nadia arRumaisha said...

dear...noted and listed...
thanks ya bagi support...

BENA said...

alaaaaaaaaaa kak naniey ni . perli bena la tuh . HAHAHAHA =)

Naniey said...

heheheh...perli pe ni..tak phm..hahahaha