Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, November 30, 2010

MAMA , bkn rezeki lagi...



Salam

last week nani balik kg.dptla jmp my mama..
balik sorg je, my husbnd tak ikut sb die keje..lg pon balik kg de hal
dgn family..

so dlm borak2 ngan mymama n kakak
mama de sebut pasal baby..erk..terkjt jugak..
slm ni die diam jer..
die ty bila lg nak dpt baby..nani snyp je la..
n then nani ckp,blom de rezeki lg..

see...mama da start ty n soklan ni akk sntiasa de la..
mcm biasala..kn time la..
bkn tak berusaha, i did..
tp blom de rezeki lagi mum..


2 comments:

BENA said...

saba la kak naniey . betul tu . belum ade rezek kan . mane tahu akan datang rezeki tu berlimpah ganda pulak . heee~


=)

Naniey said...

amin...tu la org tua bena..die risau sbnrnyer