Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, November 23, 2010

Drive x on lampu???


ha...tgok tajuk mest korg dah tau kan..hahaha
malu i tau...

ari tu nani pegi la umah akk amik ank sdra,time tu lam kul 9 pm la
konfiden je drive skali de avanza bg lmpu tinggi kat nani
eh pehal mamat ni kan..
tak pasan lg...

tiba2 je sentap..
ar lampu tak on..alamak..malu seh..hahaha
sb ms tu nmpk jln terang kan lampu jln..
itu yg terlupe.

aise....malu kjp..
ank2 sdra nani pakat glak..hahah

nani pun bantai la gelak skali..
igt ye kengkawan drive mlm pastikan lampu anda terpasang.
heh

6 comments:

Redbloodsnow said...

hahaha...ruper²kan :P dillah selalu okeh lupe on lampu bile drive. mane x nyer x pasal² driver lain pi kat sblh keta die n tunjuk signal lampu gune isyarat tgn..haha :P

Naniey said...

hehehe....malunyer..

Nadia arRumaisha said...

nadia selalu terlupe and pernah sekali hampir2 eksiden ble ader kete dari arah bertentangan nk memotong..seb bek dia nmpk...

Naniey said...

ish..bhynyer nadia...pasni kn extra careful la yer

BENA said...

hahahahaha . kalo bena pon gelak kan kak nani . sebab boleh pulak pelik tuh . hehehehe~

Naniey said...

hahaha...tu la pasal bena....tlupe la