Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, January 5, 2009

Memoir 2oo8

2008...memoir yg mengujakan..hehehe...blurrrrr...uh..da masuk 2009..tp pe plan nak buat??????
argh..still lost smthing....hurmm..last year....kwn aku..merangkap roomate..merangkap cosmate..pergi..mcm jap je leh jmp die..last jumpe die ms tu kiteorg g mlake..settle pfolio..last n forever..aku takkn dpt jump die lagi..hurmm...cedih..:( tp aku still lg windu dier..huhuhu..

selalu terbayang n teringat kat die..watever aku buat..tp yg leh aku wat bc Al-fatihah..die pegi sm buln n arwah ayah aku..so tarikh 2 insan ni takkan aku lupekan..n besday die aku igt lg..dulu aku plan nak g gunung ledang sekali lg..tp tak sempat..aku nak pegi umah die kat kedah tp tak sempat gak..

cow..mls nak citer ag..huh

with love:- u lost something n u will get something

1 comment:

Anonymous said...

Insyaallah pasti kita akan berjumpa dengan mereka yg tersayang di Akhirat sana...Al-Faatihah Ila Arwahi Siti Arifah