Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, December 31, 2008

Maal Hijrah Vs Tahun Baru

Salam tuk seme pembaca blog (yg bc jek)..aku tau bukan yg ramai sgt bc blog aku nih..tu aku tak tau bc ke atau just nenong2 lalu...its ok, who's care.. :)
Di new post ni aku just nak ucapkan selamat tahun baru islam (Maal hijrah) walaupun da terlambat 2 days ago..hikhik..sowi..on leave..cuti2 kan..yesterday aku plak mc..erm..so today br aku masuk teje..br de ms nak mengupdate tis blog
Just wondering that sehebat mn kiter menghayati erti Hijrah dan pe yg kite buat bila taun baru dtg???
AZAM??
PERUBAHAN??
erm..up to urself..nak wat azam baru nak barubah kearah yg lebih bek..seme nak kan yg terbek kan..ahak..same la kiter.
And i'm wondering that malam Maal Hijrah n malam New Year...mana satu yg lagi bz n stuck n traffic??
korang mesti tahu kan..knp de beza 2 sdgkan 2-2 adalah new year.????
FIKIR2 KAN DAN SELAMAT BERAMAL


with love:) Azam tuk aku tak penting sb diri kite,kite tau pe yg patut n pe yg tak patut...azam ni just gaid tuk kite

No comments: