Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, December 1, 2008

shopping...shopping

wah...nak citer kat korang ni..last week pegi teman member cr henpon baru, die nak beli..so pegi la teman..tengok punyer tengok aku da rase mcm nak beli gak la..mmg da lama nak tukau enset ni tapi biasela,,byk halangan..so pikir punyer pikir...zap..oklah amik yg ni..hahahaha





then pikir balik..erm..nak ke tak nak..tp da sambar pon..hahaha tp henpon dulu tak jual tp simpan gak..heheh koleksi..cayang ni








heheh..tu last week punyer citer tp smlm ni citer plak..hahaha..shopping tak abis2 la..adus..mampus abis duit..
aku sambar sepasang kasut look at this

Ade lagi aku beli..byk gak la shopping.beli hadiah tuk ank sedara aku sb diorng dapat upsr result cemerlang..yg lelakinyer dpt 5A..yg perempuanya 3A2B..Bangga aku ank buah aku pandai2..aku tak tahu nak beli ape, aku nak beli something yg boleh diaorng guna, so aku amik la tabung, bukan kecik tp besar...sm je hadiahnye nanti lau len2 jeles pulak...nanti aku upload gambar hadiah diorang...bukan setakat tu je aku beli,baju..erm..lampu tido..heheh..cute lampu tido tu,,thats y aku beli..nanti tengok pic tuh ek...

p/s: jangan jadi mcm aku..shopping tak hengat

No comments: