Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, January 30, 2009

Morning....

haiyoo...morning tuk semua...haiyoo...i'm so interested lor...pagi2 lagi dtg ofis terus cek mail..hahah nak tengok feedback dr TEKUN...wah....i guest so lah..diaorang dah de bagi feedback..hehehe...so diaorg ckp yg lau nak wat loan tok open bisness boleh..heheh...so ni berita yang agak bek tuk aku...so bagi merealisasikan impian ni...aku kn lebih usaha lagi...n de lagi masalah yang aku kn, hurm..mcm mn nk wat kertas kerje????

Dulu masa study aku mmg lah pernah wat kertas kerja untuk bukak bisness or..nak mintak tender..tp tu tuk asgment study..ni kertas kerja nak wat loan..len tuh...so kengkawan jika anda mempunyai pengalaman boleh kongsikan dengan sy yerk..terima kasih ye kengkawan...hohoho

so langkah pertama adalah kertas kerja then tapak yg strategik dan juga modal perlu ada...hurm...nanti mesti aku agak bz kan..

No comments: