Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, January 29, 2009

kugiran

aku pon tak tau nak conteng ape lam blog aku nih..aku bukan lah sejenis yg kreatif atau berseni..jauh skali etnik kreatif...hahahah takpe, pape pun kiter, kite adalah kite..kite tak boleh nak jadi org len atau org len tak boleh nak jadi kiter...watever pon kiter, kite bersyukur dengan apa yg DIA bagi...

aku suke berblog n bc blog org len, tapi aku tak tau nak tulis pe, bukan takde citer nak citer tp ntah..suke bila bc blog2 yang de kat bloggers aku, citer die tak membosankan aku nak bc, cr diaorg mencoret kan cerita itu mnjadikan blog diaorg menarik, walaupon citer tu biase2 jek..teknik dan tektik(aik tektik ker) papeje lah tp aku suke..terhibur...bile bc blog aku jd tak boring tak busan dan sewaktu denganya. Aku kat ofis takde bnyk sgt keje so ms2 yang ade tuh aku nak la manfaatkn gak kan, even tak tau nak wat ape..hahahait...ok2 so pe motif aku tulis entry nih ek????erm...confius kejap..

alah..motifnyer aku busan sebenarnya..hahah..aku de banyak nk tulih tp biar tunggu de idea dulu lah..time ngah blurr so tak boleh nak menconteng2 sgt lah..tp mungkin ckit leh kongsi2 kan..hurmm..

No comments: