Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Thursday, December 3, 2009

Lupa seketika

Salam..

nani cuba lupakan mslh smlm..n nani cuba tuk jd cool..
ceh cool la sgt...
wlpon hati ni resah gelisah tuhan jer yg tau..
sgtt kt..kalu2...
byk kemungkinanya..dgr dr kwn2 sgt menakutkan..
hope itu bknla yg terjadi nant...

de gak ajak hubby pegi klinik..private..or panel pe kan..
tp hubby ckp...sbrlah..ade tu..
mgu dpn kan nak g cek lg..hurm..
die ttp cool...like always..takpe ..

k nani nak lupakan jap pasal tu..
hari ni hubby g oustation..ke jerantut n so on lah..
so kn la tinggal sy..hujan plak mencurah2 dr smlm smp pg nih..tak benti2..
mmg syok tido nih..hahah..

MyEm0.Com

2 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

akak..

jgn risau yek..
insyaAllah.. ada rezeki anak utk akak & hubby =)

k|ree said...

insya Allah...everything gonna be just fine...baru sangat mungkin..tak bape nak nampak...kita plak duk pikir...bila la nak pregnant nie..hehe...2 bulan pun tak sampai lagi...