Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, December 7, 2009

Letak jawatan

salam..

surat ltk jwtn nani dah siap print
n akan dihantar bila bos masuk nant..
ssh gak nak decide benti ni..
coz tkt rs rugi or tkt nyesal..

tp bile2 pikir balik, tak baik nyesal n memandangkan mood tuk keje tu dah tade
so bising kat hubby nak benti..
die ckp ikut suke lah..
so nani terus print surat tu..

nani benti bkn tuk selama2nyer..
nani nak rehat sbnrnyer
pnt dr lepas spm nani dah keje..
pastu smbung blaja..habis keje lagi..
pastu smbung lg blaja..
habis blaja terus keje smp skang..
tade rest pon..
rest tuk diri sendri..nak manjakan diri ..

tahun dpn keje balik..
dlm ms cuti ni usha2 la keje len..
rezeki kan de kat mn2 jer..
ulat dlm batu pon leh hidup
inikan manusiakan..
jgn sesekali korang komen kata rugi or whateverlah..
coz kptsn ni pon brt sbnrbyer nani nak buat..
just sokong yo..tu jer..

nani bg notis 2 minggu sblm nani benti..
so last day nani 17/12/2009

4 comments:

Framestone said...

he...23x moga yg terbaik buat mu... skrg pun agak susah nk dpt koje... saingan byk..

out of topic--> he...23x skrg ade men UFO ek.. cam mne wat ufo pakai kertas ek.. yang pakai api bg naik tue ke

www.broframestone.com

k|ree said...

keputusan yang sangat hebat... :)

riBEna said...

gud luck memanja kn dri d umah ye kak nani!
hehehehhehe~

dell said...

berenti keje adalah idaman saye so sy dpt fokus on biz :) tp apakan daya.. tak terbenti jugk keje nih hehe