Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, November 5, 2008

zaman dah berubah

Salam untuk semua yg sudi bc blog ni..5/11/2008...bila aku bangun je dari tido..something happened..aku terlambat bangun subuh..arrrr...erm..tp ttp bangun menunaikan kewajiban aku as a muslim..kadang2 aku pun tak terlepas dari melakukan kesilapan..dari la aku kecik smpailah besar..umur da meningkat dewasa ni. tapi semua org ade peluang untuk berubah pokok pangkalnya dari hati (ayat member aku) ahak..cilok jap..sb da lama aku tak dengar die ckp mcm tu..heheh..i miss him so much..ahak..tp die tak tau pun..hahaha..saje2 jek..aku rindu sgt ms aku belajar dulu..walaupun tak smp lagi 2 tahun tapi moment at that time so precious..moment yg tak dapat aku lupekan walaupun ms berganjak dengan pantas..

Tak semua org ade moment yg best2 kan..ade yang sedih..ade yag heppy ade yang memalukan..ahak..tapi tu citer setahun yg lepas..tapi skang da berubah..semua dah berubah..kalau ade kawan2 aku yg bc blog ni mesti tahu knp aku ckp semua da berubah..dulu masing2 single..alone..lonely..ahak..tp de gak yg couple..termasuklah aku...tp cinte monyet cinta kontrak (member aku gak yg ajar)..

skang kalu tak salah aku, msing2 da bawak haluan sendiri..sorang ke utara, sorang ke selatan..sorang timur ke barat..erm..rase mcm berpecah/ berpisah jauh..ssh sgt kalu masing2 nak jmp each other sb mesti ada halangan punyer. erm..acctly aku bukan nak citer pasal perubahan tu semua tapi rase terkilan aku pada kawan2 yg ade jauh2 tu..ahak..ahak..tp ye lah diorang de tanggunjawab masing2..masing2 semua da boleh dikatakan bekerja..cuma ade la 2,3 org yg tak keje ag..tp biase la skang ssh sgt nak cr keje..nanti ade lah rezeki diaorang tuh..

2 hari lepas aku dapat msg dr member aku..merangkap sahabat kawan..da seangkatan denganyer..dulu die penah citer kat aku yg die nak alone..its ok..aku pon tak kesah sb asalkan die bahagia aku pon bahagia..aku tau kesah die so aku tak nak ambik port sgt ttg hal tu...tp 2,3 menjak ni die da tak alone..heheh..die ckp die da declare n awek die skang la..hahah..tp aku tak knl pon awek die tu..hahah..aku heppy sgt bile die ckp die da declare n dak tu...sblm ni aku byk nasihat kat die yang tak slah kalu nak cr peluang tuk couple or watever..huhuhu aku byk nasihat die la..tp skang aku plak rase len mcm..sb walaupun aku n die jauh tp aku n die tak penah losr contct or..snyap..rase mcm dekat je la n die..sb bila aku de mslh aku aku akn citer kat die, aku cr die..bila aku rase sedih aku cr die..skang aku rase mcm jauh je n die..jauh sgt..walaupun hakikatnyer sm mcm dulu..y aku ckp aku rase jauh n die sb aku rase mcm aku ni jd mcm penganggu plak..mn tau ms aku cr die, die ngah dating ke n awek die..atau ms tu ngah msg n awek die ke..huhuhu...kite paham la bila org da bercinte ni..ahak..tp takpeah..die bahagia aku pon turut bahagia..

siapa tahu suatu hari nanti aku jmp n korang2 semua kan..

No comments: