Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Friday, November 7, 2008

bleeding...

Salam untuk semua pambaca2 blog..rase mcm lame je da tak update blog..tp br 2 ari tak coret2..huhuhu...acctly aku nak citer kesakitan yg aku alami..ahak...ar...hari rabu mlm yg lepas aku g klinik..skelling gg..and nak dijdkan citer aku mmg berniat nak cabut gg aku..so aku bg tahu dok gg aku da rusak...so die cek n terus je aku cabut..first thing aku pk sblm cabut..sakit..ahak..tp hakikatnyer ms cucuk bius acttly tak skit sgt pon..hahah..suspen jek..sb aku da biase kn cucuk coz aku aku adalah salah seorg penderma darah tegar..hahah..selalu gak derma darah..de la dekat 10 kali..so biase je..tap lepas je cucuk..kebas je rase bibir, tebal..hahaha.arh...then dok cucuk2 aku punyer gg..aku tahan ag..tak la terase sgt..tp ms die goyang...waduh2...sakit jugek..huhuhu..takper la..alang2 aku ckp kat dok teruskan..pastu tak smp 2 minit gg aku da tercabut..dok ty aku nak tengok gg aku tak..aku ckp taknak..pas je die bg ubat..da nak balik..mule plak pk..ruginyer tak snap pic gg aku..huhuu..tak pe lah..erm..rupenyer sakit selepas cabut tu tak tertahan...dahla sakit perut tak makn pon tak tertanggung waktu tuh..kn tunggu sejam br leh kumur..aduss...darah byk kuar...smp ari ni tak benti2 ag darh..erm..ok la kot sok tau luse..tp nak mkn la tak selese..kn berhati2..
erm..nak mkn nasi pon kn slow2..takut nanti terslah ggit lagi byk darah kuar...lupe kan pasal aku punyer gg..skang aku nak citer pasal isnin depan aku g konvo..hehehe...mcm sonok je nak pegi..purpose aku g tuh just nak jmp member2 jek..tu yg lagi wat aku sonok..huhuhu..tak sbrnyer...nanti nex week aku citer pasal konvo aku tu nanti k..wish me k..berjalan dengan lancar..

No comments: