Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Monday, November 17, 2008

update

ahak...salam untuk semua blogger..acctly rase cam da lm tak update..tp takpe..bukan masalah takde ms or pe..major prob adalah mls..hahaha.byk untuk ditulis tp tak tahu mcm mn nak mulakan..

First skali aku berbesar hati untuk berkongsi rase heppy sb da dpt diploma yg selama ni aku rase mcm perghh...byk sgt masalah yg melanda semasa dan selepas aku menjalani pembelajaran tersebut*(skema plak ayat:-)..erm..minggu lepas selamat sudah aku pi konvo..erm..mcm tak percy sb dah dpt..kwn2 aku semenyer heppy..(rase terkilan tu ttp ade) kire mcm reunion balik n dak kelas..hehe..sonok..tp dalam kelam kabut la...sb mnnyer nak bergambar, nak cr parents..but 4 me..aku g n member jek..not with both my parents..tp ttp rase meriah..it's ok lor..sb my mum can't so never mind..ahak..nanti just show her my pic lah..korang pon da tengok pic aku kan..kat bawah tu..ms tu sempat upload je..tak sempat nak komen pape..nak cepat..

Secondly...story pasal koje..koje...koje...hahaha..aku nih lpas je kuar study mmg da dpt keje..aku bersyukur sgt walaupon aku keje tak la bagus sgt..walaupon gaji aku tak seberape..lepas utuk aku mkn n myk motor + rumah...tp aku rase aku nak find new job lah..tak tahan la keje ni..bosan sb takde sgt keje yg aku wat...wlaupun aku ni general cleark ini bermaksud aku akan wat seme keje..dari akaun smpilah pengurusan..keluar repot..tp aku ttp bosan sbnyer kekdang je de keje..selebihnye aku akn tercongok dpan pc..tanpa arah tujuan dan motif..ha3 busan tau..sib bek hobi aku ni membaca..tak kirela bc pepon..asalkan membaca..so ms aku, aku habiskan dengan menelaah novel..hahah..to feverot..tak bleh nak elak..doakan aku teman2 smoga aku dapat keje len yg lebih baik..Amin...

1 comment:

Anonymous said...

hi nani..kalau nak order nani emel kt saya shoppingcabin@yahoo.com bgtau item apa, colour dan size..then saya akan guide to the next step

sms pun boleh..017-4336468