Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Wednesday, October 27, 2010

before & after

Salam..
**pic goggle jer..thnks goggle**

normaly bile kt blom kawen org akan ty kite bile nk kawen(soklan direct)
bila nak nek pelamin.bl nk mkn ns minyk(lau nk kn ns minyk hr2 pon de org jual)
n etc...soklan yg mcm2..smp lth nk mjwb..
lau tak jwb kang kcik hati plak..hai ssh btl kan..

bile da kawen org akn ty lagi..
bile nak de org baru??
da de isi ker???
da ehem2 ker??
see tak abes lg dgn persoalan..
standad anse - lom de rezeki smbil snyum..

bile da de ank sebuk pulak nk ty bile nak tmbah..
bl nak itu ini...haish..
sgt lth tuk mnjwb kan..
tp lumrah alam kot..
lumrah mnusia..
nk kt busy body tak kot..
nk kt amik brt yer ke amik brt..
atau sesaje nk sktkan ati..
hurm...

terpulang pp msg2..
bg nani mende mcm ni kn open la ckit..
kdg2 kt kn pikir sm ade ptt ke tak nk ty soklan yg setengah org sensitp kan..
setengah org ok orait jer...

kdg2 nani pon rimas gak..
tp yg ty tu pon kwn2 so ok je la..
jwp standad...lom de rezeki...


5 comments:

Atiqah Adnan said...

hehe buat tatau sudaa.. senyum je laa,, diorang ni concern sangat..

Naniey said...

kak tiqah - nak wat tak tau mcm mn..yg ty seme nyer kwn2...hehehe..kn la beramah ckit..hehehe

Cik. Bena said...

cop2. kak naniey kembali yeeee? hehehe

adk miss ayu kan kan? thanxxx kak. dtg lagi blog bena. heeee~

Redbloodsnow said...

tuh arr kan. zie bengang taw bile org tanye gitu. mcm z nih kan...kan tgh bertunang. dok tanye² je bile nk kawen, bile nk kawen.

ingat kawen pakai daun je ke...nyampah taw..hehe :P

Naniey said...

cik bena - heheh..InsyaAllah..

redbloodsnow - hehehe..tau takpe...