Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, October 26, 2010

En.Teddy I miss u

Salam

Hari ni en.teddy (myhubby) outs..
sgt2 la sedih..tak tau nape..
mayb sb da lm tk kn tinggl..
hukhuk..tk smp 12 jam kn tnggl da rindu2 bagai..
aiyakk..teruknyer...

huhuu..miss him very2 damn mush okeh..
die ckp 2,3 hr jugak la...takke smp 1 week tu..huhuhu..
takpe la..redha je lah..
bkn tk balik lnsung kan..

doakan en.teddy selamat pulang...
YaAllah lindungi la suamiku..dimna jua die brada....

4 comments:

Eyda Sheyda said...

syiok nya merindu kan..

Naniey said...

eyda-eheheh..syok mmg la syok..tp nak tanggung tu..aish....

Redbloodsnow said...

insya'allah yunk. semuanya akan selamat :) semoga hubby naniey berada dlm lindungan ALLAH SWT...aminn :)

Naniey said...

zie - amin..me acih yer