Doaku Untukmu

Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Ampun kan Lah dosa-dosa ibu bapa kami, Ampunkan segala dosa-dosa kami, Tempatkan roh ibu bapa kami disisimu Ya Allah,
Ya Allah engkau la tuhan kami yang satu, Engkaulah tuhan yang maha mendengar,
Pelihara tingkahlaku kami,
Lindungi kami dari segala kekufuran,
Ya Allah Jauhkan kami dari sifat riak, sifat tamak, sifat sombong,
jauhkan kami dari perasaan hasad dengki.

Permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.

Amin..amin ya Rabbalalamin.

Tuesday, February 17, 2009

Blood Donation

Salam pembuka bicara...ecehceh..sopannyer ank sapo la ni..heheh..ni nak smbung ent3 smlm ..smlm dn nak rush balik sb tuh kn smbung ri ni..bb da tunggu kat bwh ofis..nanti die majuk lak lau aku lmbt..(selama nih pon kn tunggu gak) alasan yor tuh..heheh

ok2 back to d story mory yerp..gini ahad ri tu pegi la kat blood donation kat mall, de wat kat sn, mmg da lama tak wat donate nih..since mac last year..tu last time wat..so mcm teruja,,,nak sgt rasenye menderma...ye lah nak derma duit or harta nih tak mampu sgt...bukannyer kaya raya..tu jek yg termampu setakat nih..so aku g n bb..die penyabar tul tman awek die nih...cite ckit pasal bb nih...penyabar sgt..even aku ni slalu majuk..marah...(time tu....la kan) tp die rilek jerk..penin pale huhu...tp Alhamdullillah setakat nih takde lg nak marah2 ..mintak2 smp kawen la mcm ni kan..Eh cite pe nih??? leh lak terbabas citer..hahah sowi guys
ok kite smbung blik..okies..dah beratur si borg seme...derma lah darah..bb pon derma gak..mule2 taknak tp ntah tibe2 jerk nak derma..tp aku siap dulu la..so da ciap aku bangun la..pg kat katil die..konon nak teman le kan..kekasih awl dan akhir la konon...hahaha..hampeh..aku rase cm penat jerk...tp wat kuat gak lah..nanti bb risau...pastu aku rase panas sgt...walhal lam mall tuh aircon..cm ne leh panas( pelik kan) then aku ckp kat bb aku nak duduk, so duduk sbelah die..aku dah rase len mcm jek nih..tp stedy lg..pastu aku bangun..eh penat agi..aku ckp aku nak g duk kat kusi kat tiang..aku g lah..mmg mase tuh tuhan saje yg tau..betape...tak laratnyer aku...dgn panas, tak larat...seme dah nek kat kpl..yaAllah aku ckp lam ht..mmg erh..tak tau nak ckp..aku dah kipas diri sendiri..de stuff tuh tegur..pening ker??muke pucat tuh?? hah aku terkejut la die ckp muke aku pucat..bb dtg mas tuh...die pon ckp muke aku pucat..mcm tuh aku mmg tak lart nak ckp ala..aku senyum jerk...dengan panas...berpeluh2 aku rase..9 kali sebelum ni aku donate drh aku, aku tak pnah penin..tp kali ke 10&11 aku pening..rase tkt lak..tp niat tuh still berkobar2..

tp aku advice kat sape2 rase nak derma darah jgnla takut...tak sakit pon...hehehaku tak tau knp sb aku pening..sblm nih mayb berat aku tak menepati tp kali ni aku tak tau kat mn silapnyer..Tp Alhamdullillah semua selamat..then lepas balik tuh aku tido jerk lam kete...cian bb wat die wisau..aku pon wisau gak sbnrnyer..heheh

heheh...erm..sblm nih aku de citer fasal aku nak tunag..n skang aku dah ttp kan tarikh..4.4.2009...aku pon tak sure knp pilih tarikh tu..tp kami dah sepakat..pilih tarikh tuh..so on je la..skang ni aku slow2 ngah wat persiapan..sonok jerk rase...tak sabr pon ade...takut pon ade..mcm2 ade lah...doakanlah seme berjalan lancar yer kengkawan..

Photobucketwith love

No comments: